Saturday 15 February 2014

YEAYYYYYyyy , dapat jugak akhirnya.

ASSALAMUALAIKUM.

haaaa,pepagi la aku dah cangak depan pintu dok tunggu cek abg postmen kita tak mai mai lagi.hihi sampai ja postmen aku senyum syok gila. hihi semata nak tunggu blusher dengan emilay whitening clear spot. hihihi

aku selalu baca blog ni http://www.fynahere.com/.wowww banyak gila kak fyna review barang. barang yang bagus. aku pun sampai terpengaruh. hihihi. aku pun beli la blusher MUA ni. hurmmmm stok selalu takda yang BONBON punya. sedeyyyy, so aku pun tak larat nak tunggu, beli ja la yang MUA BLUSHER CUPCAKE. 




seriue kecik comeyy ja blusher ni. warna dia boleh la. soft ja tak terang sangat, sesuai lah untuk aku yang tak suka pakai blusher terang terang.



yang ni kakak aku yang pos bagi suruh try. hurmmm baru nak try nanti boleh tau berkesan ke tidak ann. tp tengok testimoni macam oke sangat. apa salahnya mencuba kan. hihihi

:)

No comments:

Post a Comment