Saturday 15 February 2014

kenapa aku ALLERGY dengan AYAM.. AYAM weiii?

ASSALAMUALAIKUM.

tak jawab dosa tau.

ehhhh sapa dekat sini allergy dengan seafood ke, kacang ke, ayam ke? pelik betul la. sebelum ni aku boleh je makan ayam. start tahun lepas aku dah tak boleh. kalau makan ann mulut macam kene panggang atas api ohhh. terus bengkak. yang pelik nya dekat mulut saja. gatal pedis semua sekali ada. nak nangis pun tak guna dah sakit ya amat la. AYAM kenapa lah kau yang aku tak boleh makan.

padahal kau la yang aku suka makan pun.hihi betul ke ayam ada resdung? hahaha first time dengar pun macam nak tergelak ja. if betoi bagus jugak aku tak makan ayam. hahaha cian kau ayam, kau tak bersalah pun. hihihi.

ada sapa yang allergy ayam jugak ke? boleh la kongsi sikit. :( waaaaa, hari ni TERmakan kuah ayam ja. ishhhh napa boleh lupa ni. sakit sangat sangat. tak sampai sejam ja mulut terus bengkak. kuah pun aku tak boleh makan cekkk oii. parah la macam ni. sengsaranya sakit macam ni. aku tak bajet la nak jadi semula bengkak ni, so aku tak p ambil ubat la pulak. kalau dah macam ni rupanya kene pegi klinik la esok.


No comments:

Post a Comment