Friday 14 February 2014

GUD MORNING BEBEhh...

hiii uolls.

selamat pagi semua.

nak keluar jap lagi denagan cinta hati kita. wahhh dapat la mengubat rindu dihati ni. hihi. semalam sedih sangat tapi dah dapat aura kegembiraan. yooou sakaa pergi jaoh jaoh. hahaha. sedih apa lama lama tak syok lah kan. buang masa and ayaq mata aku ja. hurmmmm korang mam apa hari? aku mam nasi lemak je. nasi bukan sebarang nasi ni nasi my mom yang masak terbaik lah kan. mana ada manusia yang tak suka masakan ibu kan?

yang belajaq nun jauh dekat luar negeri pun mesti rindu masakan ibu mereka betul tak uollss? betul kan. so sementara mak abah duduk hidup sihat lagi apa salahnya luangkan masa bersama. nanti nyesal tak sudah. korang tiap tiap pagi call ibu/mak/bonda/ummi korang tak? aku jeles dengan abang aku. tiap tiap hari call mak aku. :( hihi saja GALAK. 

seronok + gembira ohhhh yeayyy itulah perasaan aku sekarang. hihi. think positif aku baru dapat aura positif. pandai pula dok ceramah budak ni. pagi pagi pulak tu. hihihi . oke bubye nak chowww dulu.

No comments:

Post a Comment