Saturday 15 February 2014

yeayyyy akhirnya aku dapat buat CIMB bank.. (OVER LAH KAU NI) :P

assalamualaikum semua.

yeye dah ada CIMB BANK. dengan bangganya saya dah ada CIMB CARD. awak dekat sana mesti dah ada lama dah kan? hihi ada saya kesah? tadi aku pegi la dekat CIMB BANK. alaaa jalan kaki pun sampai ja, dekat ya amat la dengan rumah aku. ingat nak pegi dengan buah jantung hati intan berlian aku, tapi dia sibuk pula. ok lah aku pun keluar dengan my sis. haaaa nasib memang menyebelahi aku so pak cik tadi bagi aku buat bank. seronok ya amat la sebab aku orang terakhir. tu la kau dila pegi lagi last last minute, nasib tak kena marah. selamat aku kali ni. :) tak tau macam mana nak gambarkan perasaan bila ada CIMB bank ni. mudah la kerja aku lepas ni. BANK BSN aku entah hilang mana, number akaun pun dah tak ingat. hihi. 

aku duduk dekat sana lagi la excited gila. hahaha sampai pak cik yang tolong uruskan borong pendaftaran pun pelik dengan aku tapi aku buat donno je. apa orang nak cakap lantak aku la. ni hidup aku, dan aku tak perlu orang lain untuk ubah aku. cukup la dengan orang orang di sekeliling aku yang memahami aku. 



sapa ni??? aku la tuan punya blog.







i miss you sayang. tadi b takda rugi sangat sangat, lawak nak mampus dengan kakak buat gila atas kereta. hihi. 

No comments:

Post a Comment