Sunday 16 February 2014

KRIM NURIZ DAY & NIGHT.... memeritkan kulit muka aku ja.

ASSALAMUALAIKUM SEMUA.

hurmmmm apa tu krim nuriz day & night? krim ni aku tahu pun dari member je. dia cakap krim ni bagus sangat. dulu muka dia teruk banyak parut pun dah hilang. so aku pun decide untuk beli la benda alah ni. ni gambar krim tu. alaaa kecikk je.



punya lah excited kan, aku pun pakai la lepas beli. time apply krim ni dekat muka rasa macam panas ja. aku dah rasa lain sangat sangat dah tapi buad donno ja lah kan. lepas pakai aku pun tidur la... zzzzzzzzZzz. pagi esok bangun aku tengok dekat hidung aku mengelupas. aku pun takut la annn. aku call membe aku tanya, krim ni memang mengelupas ke kalau pakai? member aku cakap tak ahhhh, aku pakai oke je mana ada mengelupas. hurmmmm, aku pun bodohhh jugak tak dengar cakap my mom. aku pakai jugak krim tu lagi sekali time nak tidur.

jengjeng,,, bangun ja pagi esok yang seterusnya habissss muka aku. dah macam muka orang tua kereput dahh. hahaha. takut gila aku time tu. kulit muka jadi merah macam terbakar. dah tuuu gatal ya amat la + sakit. hanya ALLAH yang tau sakit nya macam mana. 

aku pun call la dekat sis yang jual produk nuriz ni, cakap kulit aku mengelupas. so dia suruh aku pakai KRIM AS NURIZ punya jugak la. aku pun apa lagi naik keta pergi cari la krim tu. pegi kedai ni cakap takda. jalan lagi pegi kedai lain pun takda. AKHIRNYA dengan kepenatan aku berjalan dari kedai kedai terjumpa jugak krim yang aku cari. syukur sangat sangat semua penat terubat sudah. hahaha. tu pun tinggal satu ja. 



selepas pakai 3 hari krim as ni. kulit muka aku dah pulih seperti biasanya. hahaha. serik dah aku nak try produk nuriz ni. maybe krim day & night tu kuat sangat koddd. tapi bila aku search dekat encik google tentang produk nuriz yang day & night ni ( terkezud beruk laaa) mulut sampai nganga gitu. krim day & night nuriz tu di senarai hitamkan. betul ke? takutnya aku. takpe lah sekarang aku dah tak pakai annn. tu yang penting. 
bye bye.


No comments:

Post a Comment