Tuesday 11 February 2014

RINDU GILA DEKAT HAMPA SEMUA.


sekarang semua buat haluan masing masing. entah bila boleh jumpa balik pun tak tau la. aku dengan hidup aku. semua busy denagan hal masing masing. waaaaa :'( teringat time sekolah dulu dok buat benda benda nakal sekali. entah hampa semua ingat dkt aku ke tak. contact pun jarang dah. biasa la semua dah ada kawan baru. tu la orang cakap memori paling best time sekolah je boleh dapat. memori tu jugak la yang akan aku ingat sampai bila bila. time susah senang aku hampa ada sekali kan. 

apa apa pun aku SAYANG hmpa semua pyqah,najla sofi,lin. aku sayang  ketat ketat. muahhhhxx .macam mana pun hidup mesti diteruskan. kawan biar beribu betoi tak. so sekarang tengah cari sahabat yang setia disamping aku bukan nya sahabat yang dalam diam diam tikam aku dari belakang. depan pijak semut pun tak mata belakang mengumpat macam orang hilang akal dah. 

ingat tak time makan dekat kantin sekolah kita macam apa lagi. tak habis habis gelak ja. tu baru dekat kantin tak cerita dekat stesen  minyak lagi. yang aku duk kacau pala sorang sorang. haha. weiii semua tu tinggal kenangan ja kan. even ada gaduh gaduh sikit tapi aku tetap sayang hampa. yang aku paling terkilan lin p mana? tak dengaq cer langsung.



haaaaaa, tu baru kawan sekolah tak cerita kawan PLKN lagi. sumpah aku rindu gila dekat adik aku dekat PLKN iaitu ANIQAH AINA. haaa adik hg p mana? sory berapa kali dah hang balik kedah aku takdan nak jumpa. aku doa sangat sangat hang belajaq elok elok dekat sana. takpa hang sekarang dah ada orang jaga dah aku tak la risau sangat. PLKN tasik meranti best siot. takpa la malas nak cer dah takda mood dah. sedeyyy wei sedeyy + rindu.  


ni adik aku. rindu hang la kepengs. sory la adik if aku upload pic tak bagitau hg. hahahaha (ada aku kesah janji) :P

No comments:

Post a Comment