Wednesday 12 February 2014

DRAMA KOREA :- I MISS YOU

ASSALAMUALAIKUM.









cerita i miss you ni cerita apa? cerita sedeyy la uolls. cerita ni sapa tengok memang confirm nangis. air mata turun tanpa henti serious tak buhung. aku tetiba je teringat fasal drama ni tu yang boleh post ni. hihihi. aku rasa ramai dah yang tengok cerita ni, tambah tambah yang minat drama korea ni. ni la drama yang betul betul buat aku sedeyyy yang amat sangat. nampak macam real ja depa berlakon. tiap tiap kali aku tengok mesti nangis punya la. my mom pun nangis cek oiii.tambah pula dengan lagu drama ni memang lagi sedeyy la. semua sebab cinta. aku kalau bab cinta memang sensitif sikit (sensitif sikit la sangat. kau tu sensitif banyak dila.) hahahaha. dulu time cerita ni dimainkan dekat tv 9 awai awai lagi aku dok terpacak depan tv. hehe. seronok sangat sampai tak boleh nak tunggu esok lusa dah. habis ja cerita ni memang aku akan call kekasih hati aku la. call semata mata nak cerita fasal drama ni ja. yang bf aku pun layan kan ja la kerenah aku tu. cerita sambil nangis. hihi :P macam bobobo dodo ja kan. terbawak bawak oleh drama i miss you. b memang terbaik la sebab selalu layankan ja apa bb cerita kan. jadi pendengar setia bb kan? ehhh, berbalik kepada topik tadi la mak cik oooiii dok melalut pulak. sapa yang penah tengok drama ni mesti paham apa yang aku tengah berleter ni. hihi


jom dengar ost drama ni.

No comments:

Post a Comment