Wednesday 19 February 2014

APA YANG BERLAKU SETELAH BERTAHUN LAMANYA MENGENALIMU..

hiiii uolls. sebenarnya nak cerita fasal CINTA lagi. hihihihi. pada pengalaman korang semua lah kan,semakin lama usia pengenalan kita dengan seseorang tu membuatkan kita semakin mengenalinya atau sebaliknya?

bagi aku, sudah terang lagi mau suluh ka??? mestilah lagi mengenali sikap/isi hati seseorang tu dah lama kenalkan? tapi kenapa banyak sangat pasangan dekat luar sana yang couple bertahun lamanya selalu sangat gaduh sebab benda remeh temeh. bukan dorang tak kenal kekasih hati dorang macam mana kan? cuma kita ni manusia bila dah kenal lama ja, kita lupa habeh semua apa yang pasangan kita tak suka apa yang dorang suka ann.. 

tapi lain pulak bagi orang yang baru bersuai kenal, semua nak jaga. nak cantik lah bagi yang perempuan yang laki pulak nak hensem la. tapi bila lama kenal ada korang nak jaga semua tu? takkan. bak kata orang, awal semuanya nampak indah, baik sokmo lah katakan. 

ada ke orang yang dah lama berumah tangga ni nak sweet sweet macam muda muda dulu? dalam 1000 sorang dua ada lah. susah nak cari cek oiiii. tapi serius la bukan nak kata, orang putih aku tengok bila dah tua depa lagi sayang kodd antara satu sama lain.

wahhh best nya aku tengok. aku pun nak juga macam tu. entah  lahhh aku tulis berdasarkan apa yang aku lihat ja, kalau salah tu tak tau lah kan.

oke bye.

2 comments:

  1. susah kan cmtu?? makin lama kenal.. mcm makin tak faham... huhu,,,,

    ReplyDelete
  2. betul tu. makin lama kenal makin banyak pula yang kita tak faham sebenarnya. manusia terlalu complicated sangat.

    ReplyDelete